Staňte se Gearworkerem

Obchodní referent/ka

Pro posílení obchodních aktivit naší společnosti hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni. Budete pracovat jako administrativně-organizační podpora pro obchodníky za účelem maximalizace obchodních výsledků ve svěřeném regionu nebo okruhu či seznamu klientů. Zaměřeno na zakázkovou výrobu v oblasti obrábění ozubených dílců a převodovek.

Náplň práce

  • Připravuje podklady pro obchodní jednání, uzavírání smluv a realizaci zakázek
  • Zajištění zákaznického servisu (aktivní komunikace se zákazníky a podpora prodeje)
  • Evidence poptávek, příprava a zpracování nabídek
  • Zjišťování zpětné vazby k vystaveným nabídkám
  • Vyřízení přijatých objednávek a sledování jejich realizace, řešení reklamací
  • Fakturace a obchodní administrativa

Požadujeme

  • SŠ/VŠ – se zaměřením na strojírenství výhodou
  • AJ – slovem i písmem nutností
  • NJ nebo jiný jazyk – slovem i písmem výhodou
  • Praxe na obdobné pozici
  • Technické myšlení výhodou
  • Velmi dobrá znalost práce na PC (znalost IS DIMENZE výhodou)
  • Velmi dobré organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Vysokou míru spolehlivosti, pečlivosti a zodpovědnosti
  • Zvládání stresového prostředí, schopnost pracovat v týmu

Nabízíme

  • na HPP s odpovídajícím platovým ohodnocením
  • pracovní doba: 7,5 hodiny + 30 minut pauza
  • 25 dní dovolené
  • 3 dny zdravotního volna za rok
  • příspěvek na stravování, po zkušební době příspěvek na penzijní přípojištění
  • kvartální odměny
  • možnost práce z domova 1 den v měsíci

Zaujala Vás pracovní pozice a rádi byste se o ní ucházeli? Dejte nám o sobě vědět na e-mail personalni@gearworks.cz případně na telefonní číslo 702 235 403!

< zpět na volné pozice